.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شوک فیفا به استقلال و پرسپولیس
با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس بسته شد.
شوک فیفا به استقلال و پرسپولیس

فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با راه اندازی سامانه‌ای به نام «registrationbans» اقدام به معرفی تیم‌های باشگاهی از سرتاسر جهان که با پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه هستند، می‌کند.

 

با نگاهی به فهرست باشگاه‌های ایرانی متوجه خواهیم شد که ۱۱ باشگاه با پنجره نقل و انتقالاتی مواجه هستند که در بین اسامی ۴ تیم لیگ برتری استقلال تهران، پرسپولیس، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان دیده می‌شود.

 

البته در این لیست نام باشگاه‌های منحل شده‌ای از جمله نفت تهران، برق شیراز، ماشین سازی تبریز، خونه به خونه بابل، پدیده و شهرخودرو مشهد و مشکی پوشان نیز به چشم می‌خورد.

 

طبق اعلام سایت فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال از تاریخ ۲۳/‏‬ ۱۱/‏‬ ۲۰۲۳ (۶ آذر ۱۴۰۲) به مدت ۳ دوره بسته شده است که به این معناست که باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستانی نمی‌تواند بازیکنی را به خدمت بگیرد.

 

اوضاع برای پرسپولیس بهتر است و رو به روی نام این باشگاه نوشته شده که آن‌ها تا اطلاع ثانوی محروم هستند که نشان می‌دهد با پرداخت مطالبات خود می‌توانند فوراً پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کنند.

 

دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک هم مشابه استقلال تهران هستند و هر کدام ۳ دوره با پنجره بسته نقل و انتقالاتی مواجه خواهند بود. حکم تیم مس از ۱۴ آذر و برای آلومینیوم از تاریخ ۱۹ بوده است و این دو تیم هم نمی‌توانند در نقل و انتقالات پیش رو بازیکنی را به خدمت بگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.675 seconds.